فقط به بهانه تولد رامین زمانی !
 
درباره وبلاگ


سلام من فاطمه هستم!منم ناتاشا هستم! از این که به دیدن وبلاگ دوتا از طرفدارای کامران و هومنِ باحال و دوست داشتنی اومدین،واقعا خوشحالیم! ما رو از خوندن نظرات سازنده ی خودتون،بهره مند کنید! اگر دوست دارین زمان به روز شدن وبلاگ و جدیدترین اخبار از دنیای کامران هومنی رو بهتون خبر بدیم،لطفا عضو وبلاگ و هم چنین خبرنامه بشین! ممنونیم! با آرزوی سلامتی،موفقیت و شادی شما دوستان،به خصوص کامران و هومن عزیز!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 180200
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 250
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

((کامران و هومن،ستاره های زندگی))
دوستتون داریم خیــــــــــلی زیاد،به چشماتونم خیـــــــــلی میاد!




نکته جالب!
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/42048273224120051060.jpg   http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/37644577082031166793.jpg
نکته جالب ایندفعه مصاحبه استریت چارتس سال 2008 در تی وی پرشیا هست که رامین زمانی درباره کامران و هومن صحبت میکنه.
پانیذا: خب رامی نزمانی عزیز...شما،پدرام، کامران و هومن معمولا توی تورهایی که با هم انجام میدین خیلی با هم هستین ،هیچوقت اختلاف نظر یا بحثی پیش نمیاد بینتون؟
رامین:با پدرام خیلی اختلاف...اصلا(خنده)
پانیذا:امروز رامین و پدرام خیلی دیگه (خنده)
رامین: (خنده) مشکل من پدرامه در حقیقت ، ولی با...
پانیذا:با کامران و هومن مشکلی نداری؟
رامین:نه با کامران و هومن هیچ مشکلی ندارم.پدرام خیلی مشکل داریم با همدیگه..از روز اول این مشکل بوده !نه شوخی میکنم
پانیذا:حالا من آخر برنامه سعی میکنم این مشکل رو حل کنم(خنده)
رامین:نه شوخی میکنم
.............
پانیذا:چه نکاتی توی اخلاق کامران و هومن خوبه و چه نکاتی توی اخلاق کامران و هومن بده؟ولی میخوام راستشو بگی
رامین:ا...خیله خب من باید بشینم یه جورایی           بکنم کامران و هومنوکه
پانیذا:چیزی که خیلی به نظرت میاد
رامین:خیلی اخلاق خوب خیلی زیاد دارن یعنی شاید یکی از دلایلی که انقد محبوب هستن به خاطر اخلاقای خیلی خوبیه که دارن.خیلی مسئله مهمیه...اخلاقای خوبشونو نمیگم به خاطر اینکه خیلی زیاد دارن
پانیذا:و همه هم میدونن
رامین:همه هم میدونن ولی...(خنده)
(اینجا کامران میاد صورت رامینو میبوسه.رامین بلند میخنده.کامران در حالی که داره میره میگه:داشت تعریف میکرد باید یه بوسش میکردم!)
رامین:اخلاق...اخلاق...بد
پانیذا:بد خیلی مهمه یه اخلاق بد بگو
رامین:اگه بخوام یه اخلاق بد بخوام فکر بکنم، دارم فکر میکنم...ا...یه کوچولو...یه کوچولو تنبلن یعنی من دوس داشتم که...ه کوچولو تنبلنا...ا...اونقدرم نبود...آره خیلی خیلی کوچولو.ولی واقعا میگم برای من باعث افتخاره در کنار بچه ها بودن با بچه ها کار کردن...ا ...امیدوارم که ما تا آخرش با هم باشیم.

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/34725237945886968866.png

عکس:

عکسای این دفعه اختصاصا رامین جونه!!! بزن به افتخار هنرمند گلمون!!

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/79865149221814220900.jpg   http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/73418812231849605501.jpg

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/63790535808311560605.jpg (عکسی که اختصاصا ناتاشا جون خودمون از رامین گل گرفته! کنسرت باکو مرداد 89!)

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/33072675480522781255.jpg     http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/52101685635831233527.jpg

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/34725237945886968866.png

مسابقه ی عکسی:

چون هیــــــــــــچکس نتونست به سوال سخت مسابقه پیشین پاسخ درست بده، من(فاطمه!) راهنمایی میکنم!

اول،دوباره سوالو میگم:اولین کنسرتی کامران و هومن بعد از جدایی از بلک کتز به تنهایی و مستقل اجرا کردن در کدوم کشور یا شهر بوده؟؟؟

*راهنمایی: از کشورهای اطراف ایران بود!! عکساش خیلی معروفه و خیلی هاتون ویدیوش رو دیدین!فقط کافیه دوباره ببینین چون توی ویدیو میگن!*

(دیگه آسون شدآآآ پررو نشین!!)

پاسخ ها رو در نظرات خصوصی بذارین و یا به ایمیل من بفرستین:

FHB.kahoo501@yahoo.com

جایزه:50 عکس کمیاب و خوشگل و قدیمی و جدید  KH!

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/34725237945886968866.png

دوستان عزیزی که هی میاین میگین آپ کنین آپ کنین! ما دو دلیل واسه دیر آپ کردن داریم!

1-کمبود شدید وقت!مشغله ی زیاد! ملاحظه کنین:

 میز کار ناتاشا !

http://dc524.4shared.com/img/tKAPLPAe/s7/0.6065896029107443/IMG_05631.JPG

میز کار بنده!

http://dc532.4shared.com/img/EOg7ofV-/s7/IMAG0114.jpg

2-کمبود شدید نظر! خیلی کم لطف هستید و اصلا نظر نمیذارین!اصلا! منم قهر کردم امروز ویدیو نذاشتم!

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/34725237945886968866.png

یه بار دیگه تولد رامین گل رو تبریک میگیم و امیدواریم همیشه موفق و  دل شاد باشه!

خدانگهدار! 


نظرات شما عزیزان:

samar
ساعت17:00---1 آبان 1391
سلام ممنون به خاطر این مطلب لطفا بیوگرافی رامین زمانی را هم بگذارید وچرا پارسال در نکست پرشین استار نبود بدون ایشان نکست پرشین پارسال مزخرف بود ولوس

ana
ساعت18:38---22 تير 1391
سلام خسته نباشین اپ خوبی بود .ممنون در من اطمه ناتاشا جان اگه ممکنه تو تموم اپاها مصاحبه وویدئو یاخلاصه قدیمی هم بذارین که پیدا نمیشه یا کم پیدا میشهبه هر حال ممنون

زهرا جون
ساعت19:26---20 تير 1391
سلام!
فاطمه و ناتاشا مرسی از هر 2 تون
مطالب خییییییییییییییییییییییییییییی یییییلی عالی میزارید اگه میشه هر موقه اپ جدید دارین خبر بدین (از طریق ایمیل اگه میشه) بازهم مرسی از مطالب خوبتون


Toktam
ساعت14:54---4 تير 1391
didam tavalodetone
goftam ye tabriki arz karde basham
omidwaram b arezoohatoon beresid
Happy Birthday -------------------------------------- خیلی خیلی ازت ممنونیم.خیلی خوشحالمون کردی


کاملیا
ساعت13:17---2 تير 1391
سلام.فاطمه و ناتاشا عزیز از وب خوبتون تشکر می کنم.مرسی عزیزانم.سلامت و شادو موفق باشید

کاملیا 
ساعت13:15---2 تير 1391
سلام.فاطمه و ناتاشا عزیز از وب خوبتون تشکر می کنم.مرسی عزیزانم.سلامت و شادو موفق باشید ---------------------------------------------- ممنون دوست عزیز

آناهیتا kh
ساعت1:39---14 خرداد 1391
سلام به فاطمه و ناتاشای عزیزم من تازه وبلاگی رو برای کامران وهومن افتتاح کردم چند روزی هست خوش حال میشم سر بزنید و لینکم کنید البته اگه دوست داشتین اینم آدرسشه

WWW.ANAHITAKH.LOXBLOG.COM


زهرا
ساعت19:36---11 خرداد 1391
mer30

sogand 
ساعت21:56---9 خرداد 1391
dameton garm kheili hal kardam movafagh bashin ----------------------------------------------------------- ممنون دوست عزیز انرژی دادی

hani
ساعت15:38---5 خرداد 1391
اپم عسیسم زود بدو بیا

hani
ساعت13:12---5 خرداد 1391
سلااااااااااااااااااااااام خوبید؟؟؟؟؟؟؟
منم باهات قهرم اپیدم خبر دادم نیومدی
ولی میبخشمت عزیزم میشه بگی تولد دقیق رامین کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی من تولدم 15 خرداده جشن میگیرم حتما بیاین باشه؟؟؟
من عاشق رامینم
میشه این مصاحبه رو واس دان بذارید؟
مرسی دیگه امری نیس
فقط دوستون دارم خیلی زیاد بوووووس


سارا
ساعت22:42---31 ارديبهشت 1391
سلام همشون قشنگن مرسي!
من تاحالا عكس سومي رامين زماني نديده بودم خيلي بامزه شده ------------------------------------------------------- ممنون عزیزم خب اون عکس رو من(ناتاشا)خودم از آقای زمانی گرفتم و جز منو فاطمه کسی نداشته


aboozar 
ساعت18:06---30 ارديبهشت 1391
سلام چطورید؟
یک زمانی موقع آپ کردنتون یک خبر میدادین اما دیگه از اونم خبری نی
آپ عالی هست ب نظر من بهترینش هم قسمت مصاحبه هست ک یک ایده ی نو و جدید هست موفق باشین
راستی گفتی بودی تو سایت من نمیشه عضو بشی ب اون ادرس برو مشکلت حل میشه
http://kamranhooman1.rozblog.com/Register ---------------------------------------------------------- سلام ببخشید که خبر ندادیم خیلی گرفتار بودیم. ممنون مشکلم حل شد و عضوشدم


آناهیتا kh
ساعت14:19---28 ارديبهشت 1391
سلام فاطمه و ناتاشای گل خسته نباشید میگم بهتون و بازم مثل همیشه گل کاشتید فقط چرا ویدیو نمیزارید اگه میشه ویدیو هم بزارید ممنون میشم

سارا
ساعت22:22---27 ارديبهشت 1391
میز کار شما شبیه میز کار اداره هه هه هه شوخی کردم ولی در کل مطلباتون به قول معروف تپله -------------------------------------------- ممنون واسه نظرت سارا جان.انرژی دادی ! خب واسه همین عکس میز کارو گذاشتیم که بدونید ما هم بیکار ننشستیم و همیشه به فکر آپ کردن هستیم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:تولد,رامین,زمانی,کامران,هومن,عکس رامین,, :: ::  نويسنده : فاطمه و ناتاشا